• bal
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • lewa
  • prawa
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p
  • p

W klasie 5b realizowaliśmy zdalnie temat z muzyki dotyczący instrumentów strunowych, ich wyglądu, budowy czy sposobu gry. Po zapoznaniu się z najważniejszymi wiadomościami na temat tych instrumentów uczniowie otrzymali nie lada wyzwanie: „z rzeczy, które znajdą w swoich domach mieli skonstruować instrumenty strunowe, na których da się zagrać”.  Bałam się trochę,  że zadanie okaże się za trudne ze względu na warunki jakie mamy teraz. Ale efekty przerosły moje największe oczekiwania. Zresztą zobaczcie i oceńcie sami.

Jeśli ręcznie robione instrumenty podobały się Wam, zachęcam do wykonania własnego i zaprezentowanie szerszemu gronu uczniów.

P.S. Po powrocie do szkoły planujemy wielki koncert na tych właśnie instrumentach. Będziemy grając na nich przeganiać wirusa.

Powodzenia w pracy nad instrumentami!
Agata Styczyńska

Wykonanie: Dan-net